mandag den 13. august 2012

Så sluttede festen!

 Og sikken en fest, - jeg mener selvfølgelig Olympiaden 2012 i London. Bragende flot arrangement og flotte præstationer. Og uden de helt store skandaler i form af doping og andet snyderi. Eller måske har vi bare ikke opdaget det. Største skandale var vel kineserne i badminton der ville tabe med vilje og de blev meget resolut bortvist. Sådan, - så kan de lære det kan de!

Ni flotte medaljer blev der til Danmark. Ikke lige fra dem vi havde regnet med og måske en anden karat end ventet for nogle af dem, - men det var kattenriveme flot klaret af lille Danmark. Her er to af dem.

Jeg glæder mig allerede til næste OL i 2016 i  Rio. Det gør Per ikke, - han siger han rejser udenlands imens, - nærmere betegnet til Sverige i vores hus derovre. Så kan jeg bare se OL kan jeg.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar