torsdag den 16. august 2012

Et mageløst syn. Det er bare så smukt!




Hver morgen i den sidste uge har jeg hørt dem. Gæssene.
Jeg troede det var de gæs som bor i den nærliggende mose der var ved at vågne.
Det var det ikke.
I morges var jeg oppe før klokken 6 og sad og drak kaffe i køkkenet da jeg hørte "gåsesnak" igen.
Jeg for ud og kiggede og sikken et syn. Jeg tror der var 200-300 gæs i 3-4 flotte kileformede formationer.
Desværre kom jeg så hurtigt ud i morges at jeg glemte at få mit fotoapperat med, derfor har jeg lånt billedet fra lonelandmand http://lonelandmand.wordpress.com/author/lonelandmand/ . Kig forbi hendes skønne blog den er stærkt vanedannende.
Jeg må simpelthen tidligt op igen i morgen og nyde synet af gåsetrækket endnu engang. Og fotoapperatet skal med!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar