lørdag den 4. august 2012

For lidt og for meget

De sidste mange måneder har der næsten ikke har været noget der var værd at se eller som man ikke allerede havde set mindst en gang. I hvert fald ikke noget jeg gad bruge min tid på. Reality og X-factor er bestemt ikke mig! Det var for LIDT godt TV!
Nu er der så en overflod af gode ting, hvis man som jeg er til OL. Jeg nyder at følge de dygtige deltagere og især de danske og så en gang god tennis uanset hvem der spiller og det er jo en sjælden lejlighed vi har til det her i Danmark under OL.
Jeg får LIDT komentarer fra Per som absolut ikke er til at sidde inde og se sport en dejlig varm sommerdag. Jeg forstår ham godt, men OL er nu og her og kan ikke ses en regnvejrsdag om en måned, men alligevel, - Det er for MEGET god TV! Altså på en gang! Og Serena Williams som vandt OL var også for MEGET, - hun sugede jo enhver spænding ud af kampen! Hun er bragende dygtig men for MEGET, derfor et billede af Maria Sharapova som kun kunne gøre LIDT.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar