tirsdag den 6. november 2012

Mus i kattemaden og skader i træpillerne!



Jeg synes ærlig talt at vi er en smule plaget af diverse dyr for tiden. Der har været mus i min bil. I vores hus i Sverige har der været vildsvin som har pløjet hele grunden op. Der har også været en veritabel flueplage. Har faktisk aldrig set noget lignende. Der var i tusindvis. Fluegift. Støvsuger og mere gift. Og så har der også været mus, - mange mus. Sidste er skyld i at vi nu må skille brusekabinen ad igen for de har ødelagt noget så der kommer vand ud på gulvet. Surt. Vores nyligt indkøbte træpiller har en skade fået lyst til at hakke huller i. Duer ikke, - så suger de fugt, selv under halvtaget. Igår opdagede vi så at der var gået mus i kattemaden. Satte 2 fælder. Jeg tror bæstet er udryddet. Af katten, - det manglede da også bare. Skabet stod på klem i morges og der lå resterne af en mus på badeværelset. For en sikkerheds skyld er skabet tømt og rengjort og der er sat 2 fælder med godbidder. Musen tror jeg desværre jeg selv har slæbr ind med en pose fuglefoder som havde ligget udenfor.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar