fredag den 2. maj 2014

Er der noget jeg kan hjælpe med?

Bandit er en meget nysgerrig kat. Han er alle vegne. Alt skal undersøges, - både nyt og gammelt. Forleden syntes jeg at tiden var kommet til at rydde op i skabet med bageforme, bradepander, brødkurve og andet køkkengrej. Her røg et par gamle foliebakker og en gammel bradepande ud. Den nederste del af dette skab bliver brugt til poser, papir, æsker og vinkartoner. Nu var tiden kommet til at se om der ikke var noget der var tjenlig til udsmidning. Ryddes op skulle der i hvert fald. Ud med det hele. Poser og papkasser blev hevet ud på gulvet og en betragtelig del blev smidt ud. Jeg tror det havde formeret sig! Bandit undersøgte skabet for mus og edderkopper og syntes det var vældig spændende alt sammen. Havemøblerne er også kommet ud af drivhuset. Også de fine stole jeg fik til min fødselsdag. Dem skulle Bandit også prøve. De er ok sagde han og tog sig en lur.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar