mandag den 24. marts 2014

Øv, - hvor irriterende, - PC-problemer og restskat!



I går aftes blev det de sendte i fjernsynet lidt for kedeligt sådan lige før sengetid. Per sad og kiggede lidt på det og jeg syntes det var for tidligt at gå i seng. Så ville jeg fordrive tiden med et spil poker. Havde fundet et spil og var i gang, men for at være lidt selskabelig ville jeg tage min bærbare PC med ind i stuen. Da jeg ville bære den ind slukkede den. Skyndte mig at tænde igen, men nu virkede internettet ikke. Surt show! Slukkede for det hele og gik i seng. Til morgen prøvede jeg så at trykke på alle de knapper jeg måske var kommet til at trykke på i aftes. Intet hjalp. Lånte Pers ledning til internettet. Det virkede ok. Kontaktede Skat for hjælp til selvangivelsen. Der var en fejl i deres blanket så derfor kunne jeg ikke selv få det til at virke på nettet. Med hjælp fra venlig dame blev resultatet en restskat på 5240 kr. Mere surt! Tændte så min tablet og fandt løsningen på det trådløse problem på et forum der. Jeg skulle trykke på hele 2 knapper for at få den trådløse forbindelse igen. Det var jo billigt sluppet. Troede nemlig at det var netværkskortet der var stået af.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar