søndag den 29. april 2012

Måske skulle man smage...

Min kat Bandit fylder meget. Han er overalt. Åbner man en skabsdør sidder katten inde i skabet med det samme. I haven er han også med og elsker at forskrække en bedst som man går i egne tanker og luger i et bed. Da jeg begyndte at fodre fugle i vinters fulgte han interesseret med, - han lagde sig på taget af foderbrættet, men mistede heldigvis hurtigt interessen. Vores terrassetag ynder han også at lande på med et ordentligt bump når vi sidder nedenunder. Deroppefra kan han overskue det hele, både vores og naboens have. Bilerne er også spændende og jeg har mere end en gang været på vej ud af indkørslen inden jeg opdagede at katten havde sneget sig ind. På bordene synes jeg bestemt ikke at katte hører hjemme, men men kan jo altid kigge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar