fredag den 20. april 2012

Men oven over alting stråler Moder Sol!


Jeg tror jeg er rendt ind i en gang forårssløvhed oven på Påsken og diverse familiebegivenheder som faldt lidt for tæt efter min smag.



Var en lille smule i haven igår og tog en del af de altid fremspirende skvalderkål og andet som generede mit øje. Synes ikke rigtig der er drev i mig til havearbejde endnu.


Min bil er også blevet synet idag. Omsyn, - efter en tur til mekanikering da den gamle dame bl.a. havde en knækket forfjeder og forlygte som skulle skiftes. Jeg tror denne april måned har været den dyreste i mands minde. Ny mønning, hele 2 konfirmationer, 1 fødselsdag, hjælp til vores 2 computere, bilsyn og så en mekanikerregning som vi endnu ikke har fået, men som sikkert er dyr.

Jeg tror jeg vil sige pyt og huske på at:
Oven over alting stråler Moder Sol som Dirch Passer sang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar